Pantulan Gaby (1E-1)

Projek ini ialah sebuah pengalaman yang baru untuk saya. Sebelum ini, saya tidak mencipta blog atau menulis pos-pos blog untuk berkongsi dengan ramai orang.

Dari projek ini,saya belajar banyak informasi dan fakta-fakta tentang budaya Melayu. Saya fikir blog ini menolong saya memahami budaya Melayu kerana saya tidak berbangsa Melayu. Namun, saya menghadapi masalah teknikal bila membuat blog ini tetapi saya cuba mengatasi masalah tersebut dengan pertolongan kawan. Saya berasa bangga dengan blog ini kerana saya dan Sonia telah mencapai gol kami untuk berkongsi informasi tentang budaya Melayu.

Terima kasih untuk semua komentar blog Seni Busana Budaya Melayu dan saya harap kamu adalah belajar fakta-fakta yang menarik dari pos-pos blog ini.

~ Gaby

No comments:

Post a Comment